Promotivni proizvodi već niz godina koriste se kao isplative marketinške taktike za dosezanje većeg broja potrošača i za stvaranje svesti o brendu. Ovo je efikasna marketinška metoda za privlačenje kupaca kojoj pribegavaju čak i najveći svetski igrači. S druge strane, malim kompanijama promo proizvodi pomažu smanjiti marketinške proračune, a u isto vreme privlače pažnju potrošača.
Promotivni proizvodi svuda su oko nas. Bez obzira radi li se o majicama, olovkama, kišobranima, platnenim torbama ili o nekom sofisticiranom, personaliziranom, čak i high-tech proizvodu. Umrežili su se kako u privatnom životu, tako i u poslovnom svetu i popularnost im kontinuirano raste.
Donosimo vam 10 svevremenskih činjenica o promotivnim proizvodima koje možda niste znali:
- 31% potrošača poseduje promo torbu.
- 84% baby boomer-a poseduje promo torbu.
- Prepoznatljivost brenda najveća je za odevne predmete, a 85% ljudi se seća oglašivača.
- Prvi poznati promotivni proizvodi bili su bedževi iz 1789. kada je George Washington bio američki predsednik.
- Promo torbe generišu najviše impresija od bilo kojeg drugog proizvoda, s gotovo 6000 tekom vremena upotrebe.
- 20% potrošača poseduje više od 10 različitih promo olovaka i pribora za pisanje.
- Promotivne šolje učinkovitije su od oglašavanja na radiju; 57% ljudi seća se oglašivača na šolji, a samo 28% se može prisetiti oglašivača na TV-u.
- 47% potrošača čuva promotivnu majicu 2 godine ili duže.
- 91% potrošača ima promotivni proizvod u svojoj kuhinji.
- Promotivni kalendar će generirati oko 850 impresija tokom svog veka trajanja.