Tips&Tricks: Kako staviti svoj brend u svačiji džep?

objavljeno u Blog

Jeste li znali da potrošač mora videti vaš logo najmanje 7 puta pre nego što će ga se sam setiti? Kako da kupac najjeftinije i najbrže zapamti vaš brend? Dodaci za mobilni su odlična prilika.

Hemijska s touchscreen dodatkom, punjači, maskice, bežični zvučnici i mnogi drugi dodaci stvari su koje ćete pokloniti svojim kupcima, zaposlenicima i partnerima, a koje se neće baciti u smeće i promovisaće vaš brend. Vaši kupci koriste telefone veći deo vremena u danu, što znači da vaš logo na dodacima za mobilni neće proći nezapamćeno.

Tips za personalizaciju dodataka za telefone

Ključna stvar je da vaši promo dodaci za telefone izgledaju moderno, jedinstveno i iznad svega zabavno! Vodite se time da pre svega odaberete dobre, kvalitetne i korisne dodatke za telefone, zatim pažljivo birajte boje proizvoda i potrudite se oko dizajna koji će se štampati na proizvodu.

Najpopularniji promo dodaci za mobitel

Držači/stalci za telefon

Vaši kupci sigurno ne žele držati telefon u rukama da bi pogledali čitavu epizodu omiljene serije. Pesonalizirani držači za mobilni savršeni su za gledanje serija, YouTubea ili za videopozive s porodicom ili poslovne Zoom sastanke. S logom vašeg brenda na svojem držaču, klijent vas zasigurno neće zaboraviti.

Silikonski novčanici za mobitel

Ko želi vući tešku torbu  s ogromnim novčanikom ceo dan? Svojim klijentima poklonite silikonske novčanike s logom vašeg brenda koje mogu zalepiti na zadnju stranu mobilnog za situacije kada su im potrebne samo lična karta, gotovina ili kreditna kartica.

Prenosni punjači

Od power bankova do bežičnih punjača, ne možete pogrešiti s prenosnim punjačima s logom vašeg brenda. Ovo je tip poklona kojemu se svi obraduju!

Zašto promovisati svoj brend uz pomoć dodataka za mobilne?

Kupci moraju videti vaš brend barem 5 do 7 puta pre nego što će ga se setiti sami. Plakati, digitalni oglasi i newsletteri odličan su način za promociju brenda. No, ako stvarno želite da vaš brend ostane u pamćenju potrošača – bazirajte se na promo dodatcima za mobilne telefone. Na taj će način vaš brend doslovno biti u svačijem džepu!