Kati Murto, „Imam novi posao. Zaista sam uzbuđena što radim u UPM Raflatac i upravljam timom za marketinške komunikacije. Sve je to potpuno novo za mene i otkrio sam da je svet etiketiranja mnogo fascinantniji i raznovrsniji nego što sam ikada zamišljala! Sve je to veoma uzbudljivo i oduševljena sam što učestvujem u kreiranju pametnije budućnosti sa UPM Raflatac.“
Pre nego što sam došla na ovaj posao, radila sam kao brend menadžer marketinga mnogih brendova. Deo mog posla je bio da se postaram da etikete na brendovima kojima upravljam podstaknu kupca da odabere moj brend. Izgradite brend i osigurajte prodaju. Pomozite potrošaču da napravi pravi izbor. Želela sam da moj brend iskoči sa police supermarketa. Mislila sam; to je to za etikete. Jednostavno, prepoznatljivost brenda. Ali malo sam znala o tome da za njih ima još mnogo toga. Retko obraćamo pažnju na to da su one apsolutno svuda! U stvari, one su pravi neopevani heroj naše svakodnevice.
Predivan svet obeležavanja hrane
Kao potrošač, volim da znam šta jedem. Ti si ono što jedeš, kažu. Etikete na prehrambenim proizvodima prenose važne poruke kao što su sastojci hrane, zahtevi za skladištenje i informacije o ishrani. Mogu se koristiti za zaštitu i ponovno zatvaranje prehrambenog proizvoda. Nije ni čudo što je supermarket odličan primer sveta punog etiketa. Počevši od etiketa za banane u odeljku za voće i povrće do pakovanja za meso i mlečne proizvode.
Većina etiketa štampanih u svetu koristi se na prehrambenim proizvodima. Poslednjih meseci, imala sam privilegiju da saznam da se dosta razmišlja o različitim opcijama označavanja u prehrambenim proizvodima. Moraju izdržati različite temperature i ostati na mestu onoliko koliko je paketu potrebno. Moraju biti bezbedni za hranu i ispunjavati najstrože smernice i zahteve. Mnoga od ovih rešenja zahtevala su inovacije i razvoj proizvoda i pre svega razumevanje zahteva kupaca i potrošača. A šta se dešava kada završite sa tim paketom hrane – možete li ga reciklirati? Da li oznaka pomaže ili ometa?
Zašto su etikete važne?
Zbog velike količine etiketa, održivost je važna i etikete su zaista važne. Ponosna sam što radim za kompaniju koja je lider u održivim rešenjima za etiketiranje. U UPM Raflatac se često podsećamo da je održivost u srcu i DNK ove kompanije. Uvek je bilo, a danas još više. Radujem se budućnosti sa održivijim rešenjima za etiketiranje za pakovanje otporno na budućnost.