Stvaranje efekata – može li da doprinese održivom razvoju?!

objavljeno u Blog, Novosti

Postoji i mnoštvo pitanja koja treba imati na umu. Prema Timu Kejnu, predsedniku Breit Technologies, vlasnici brendova ili dizajneri treba da se zapitaju koji će specijalni efekat najverovatnije angažovati ciljno tržište, koja poboljšanja koriste njihovi konkurenti i da li će poboljšanje angažovati njihovu ciljnu publiku ili ih samo zbuniti?

Samo zato što ove etikete sadrže svetleću grafiku ne znači da se žrtvuju na način koji je važan za brendove i potrošače. Na primer, Kurz je obezbedio da njegovi proizvodi promovišu održivost.

„Na današnjem tržištu postoji veliki fokus na stvaranju ovih efekata pomoću održivih procesa i proizvoda“, objašnjava Kuimbi. „Kurzovi završni slojevi savršeno odgovaraju svim ovim zahtevima sa našim tankim transferima koji nemaju uticaja na recikliranje proizvoda. Dajemo brendu i kreativcima slobodu dizajna dok smo ekološki svesni sa odabranom tehnologijom dekoracije. Kurz ne koristi laminate, jer ovi proizvodi uglavnom nisu održivi. Kurz je specijalizovan samo za tehnologije transfera/folije koje ispunjavaju naše standarde održivosti.”

„Ako vlasnik brenda ima ograničen budžet i važno je da se etiketa može reciklirati, kao što su etikete za piće i alkoholna pića, onda je Cast and Cure odličan izbor“, dodaje Kejn. „Pošto Cast and Cure film može da se ponovo koristi do desetak puta – a ponekad čak i više – postoji značajna ušteda u smislu količine filma potrebnog za bilo koji posao. Manje filma znači manje trošenja na troškove slanja i skladištenja. Štaviše, proces livenja i očvršćavanja ne koristi nikakve lepkove ili metale, tako da to neće uticati na recikliranje korišćene podloge za etikete. To je odlična vest za vlasnike brendova koji prate strategiju korporativne održivosti.“

Metali i specijalni efekti takođe služe još jednoj vitalnoj potrebi: zaštiti proizvoda. Upotreba ovih tehnologija može pomoći u promovisanju borbe protiv falsifikovanja. Na primer, K Laser se može pohvaliti brojnim vlasničkim uzorcima dizajniranim da zaštite proizvode. Osim toga, K Laser može razviti prilagođene holograme.

„Imamo mogućnost da obezbedimo prilagođene hologramske oznake za zaštitu brenda“, napominje Bibler. „Možemo da stvorimo vlasničku zaštitu i prepoznavanje brenda tehnikama kao što su stereo reljef, 3D prava boja, dvokanalni efekat, sočiva u boji i nano tekst, da spomenemo samo neke.

Tehnologije prenosa se često koriste za poboljšanje proizvoda i sigurnost na današnjim tržištima. „Prikrivene, očigledne i forenzičke funkcije mogu biti dizajnirane i ugrađene u prilagođeni optički promenljivi uređaj (OVD), ili brend/kupac ima mogućnost izbora između brojnih lako dostupnih proizvoda,“ primećuje Kuimbi. „Tehnologiju je veoma teško, ako ne i nemoguće u mnogim slučajevima krivotvoriti i reprodukovati.