Širok spektar tehnologija za ukrašavanje može pomoći brendovima da se istaknu na polici.
Sa proliferacijom SKU-a i eksplozijom novih brendova, metalne etikete i etikete sa specijalnim efektima mogu pomoći u igri sa visokim ulozima da se istaknete na polici. Opcije za ulepšavanje štampe koje se često koriste su utiskivanje/urezivanje, holografija, metalizovani efekti i specijalna mastila.
Prema Nicole Rivera, direktorki administracije i marketinga u K Laser Technologi, etikete imaju dva krajnja cilja: da prenesu informacije i privuku pažnju potrošača. Upotreba metala i specijalnih efekata pojavila se kao popularan način za postizanje ovih ciljeva.
Folije pomažu u ulepšavanju etiketa i ambalaže dodavanjem karakteristika koje obične boje ne mogu. Ovi efekti omogućavaju da etiketa iskoči na policu, privlačeći oči potrošača u moru proizvoda.
„Želimo da pomognemo u stvaranju živopisnih i dramatičnih ukrasa na etiketi i preklopnoj kartonskoj ambalaži“, kaže Geri Bibler, kreativni direktor u K Laser Technologi. „Folija je alat za dizajnere da unaprede svoje kreativne veštine i pruže uspešno rešenje za svoje klijente, ali i za potrošače.
Šta konverteri treba da imaju na umu kada istražuju svet metala i specijalnih efekata? Primarni faktori o kojima treba razmišljati su motiv/dizajn, uzorci i/ili završne obrade, odabrani proces štampanja, ukrasi pre/posle/ili inline, specifikacija proizvoda, podloga, boje, zahtevi za preštampanje, dodatni efekti i količine.
„Dostavljeni odgovori i detalji često će diktirati najbolje rešenje i tehnologiju, kao i postaviti potencijalne buduće ciljeve i ciljeve za razvoj“, primećuje Allan Kuimbi, marketing menadžer u Kurz USA. „Proces saradnje se uvek razvija i menja za kupce i vlasnike brendova. To će zavisiti od tehnologija koje trenutno poseduju, tehnologija koje žele, zahteva za dizajn i brendiranje vezanih za ulepšavanje i još mnogo toga. Mogućnosti dekoracije i ulepšavanja su gotovo neograničene jer se odnose na tehnologije i dostupna rešenja sa Kurzom.“