Cilj 2030: Predstavljanje koncepta Biofora

objavljeno u Aktuelnosti

Jedan od ključnih elemenata UPM-ove Biofore strategije pokrenute 2010. godine je načelo „odgovornost je dobro poslovanje“. Prepoznajemo da kupci, investitori, zaposleni i drugi akteri cene odgovorno poslovanje, zbog čega smo kreirali koncept Biofore Site-a da prevedemo našu Biofore strategiju u akciju za proizvodne operacije UPM Raflatac.

Naše Biofore lokacije ne rade samo na poboljšanju poslovanja u narednih nekoliko godina, već gledaju u 2030. Ali zašto 2030?

Ujedinjene nacije su 2016. objavile 17 ciljeva održivog razvoja (SDG), kao deo Agende UN 2030 za održivi razvoj. Ova agenda je akcioni plan koji ima za cilj okončanje siromaštva, zaštitu planete i osiguranje mira i prosperiteta svih ljudi. Poziva vlade, privatni sektor i građane da pomognu.

Dok mnoge organizacije upravo sada istražuju kako da se angažuju sa ciljevima održivog razvoja, nije bilo iznenađujuće kada je u godišnjem izveštaju za 2017. UPM uveo novi skup ciljeva odgovornosti koji se bave ekonomskim, socijalnim i ekološkim pitanjima koji su dizajnirani da budu usklađeni sa SDG-ima i dalje naša Biofore strategija.

Prateći vođstvo naše matične kompanije, kada smo kreirali Biofore Site Scorecard 2017. godine, uključili smo ciljeve UPM-a i mapirali smo dodatne mere specifične za UPM Raflatac u SDG UN. Ovo osigurava da se fokusiramo na mere održivosti koje su najrelevantnije za naše zainteresovane strane.

Tablica rezultata ima približno 40 mera performansi za rad fabrike UPM Raflatac. Popunjava svake fabrike svake godine, dotiče se uobičajenih mera održivosti poput stvaranja otpada, potrošnje energije i bezbednosnih performansi, kao i nekih ne tako konvencionalnih mera, kao što su performanse održivosti dobavljača, razvojne mogućnosti za zaposlene, angažovanje u aktivnostima zajednice i mere različitosti. Pokriva tri stuba održivosti: ekonomske, ekološke i socijalne aspekte našeg poslovanja.

Cilj nam je da Biofore učinimo stvarnim i opipljivim za sve naše zaposlene. A pošto najbolje poznaju naše poslovanje, zaposleni mogu ponuditi najbolje ideje o tome kako da poboljšamo naše performanse održivosti i da budemo bolji susedi u zajednicama u kojima poslujemo.

Tražimo više inovativnih ideja i pozitivnih rezultata dok fabrički timovi prave planove i realizuju projekte. Uzbuđeni smo što smo na ovom novom Biofore Site putovanju i radujemo se otkrićima i napretku koji ćemo ostvariti na tom putu.

Evo za 2030. i dalje!